Cafe-Med.net

trekken een lijn tussen de syndicaten en ook de frequente t

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Cafe-Med.net Index du Forum -> Pour Les Nouveaux Membres -> Règles Générales
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
xiaohdesd
Actif
Actif

MessagePosté le: 18/10/2016 07:42:42    Sujet du message: trekken een lijn tussen de syndicaten en ook de frequente t Répondre en citant

recies waar ze ontving de belangrijkste prijs binnenkant van een lokken in mei eventueel dit yr. Reguliere Donateur, Brendan King, dacht dat hij was element met het winstgevend syndicaat en was geschokt om te vinden uit de eerstvolgende werkdag na de trekking dat hij was niet opgenomen -, terwijl veel van de andere gemeenschappelijke leverden was geweest. De heer Adams betoogt hij bevatte niet de gelegenheid om te praten met heer koning met betrekking totBottes Ugg pas cher de Powerball trekken, plus een "eenmalige" groep werd gevormd voor de jackpot van $40 miljoen. Heer koning heeft nagestreefd heer Adams in de NSW Hooggerechtshof docket proberen om te vinden wat hij beweert zijn aandeel, een totaal van 2,7 miljoen dollar. Het onderwerp van de heer Adams bijhouden kwam minder dan controle op dinsdag toen hij werd ondervraagd door de heer King's advocaat Lachlan Gyles SC. "Ik begrijp het ziet eruit als een rotzooi van, en ik ben geen boekhouder, samen met de manier waarop ik liep de lotto vervaardigd zin om me met de tijd... [en] lijkt misschien niet verstandig wanneer eenieder lijkt te zijn bij het,"verklaarde de heer Adams. Hij vertelde Justitie John Sackar schreef hij de namen met de leden in de 40 miljoen dollar in een boek van de opleiding die hij toegegeven niet gebruikelijke observeren die hij neerschreef op een doe het werk "drum kaart" voor "eenmalige trekt". De heer Adams kon niet zeggen waarom hij niet voldeed aan zijn standaard cursus van actie voor "eenmalige trekt". Mijnheer Gyles ingesteld op hem de belangrijkste reden die hij schreef de namen in het ebook van de training was "om sommige offici?le bevestiging dat Brendan niet van het syndicaat was". Hij beweerde dat gebeurd zodra de 40 miljoen dollar aan te trekken. "Nee, dat is niet echt op geen enkele manier," heer Adams beantwoordt. "Een onderscheidende kenmerk waarbij deze trekken en alle van de vele anderen is altijd dat je opgedaan 40 miljoen dollar," waargenomen heer Gyles. "Ik niet lopen zowat elke lotto een soortgelijke manier. Ik echt niet doen elke eenzame ding precies hetzelfde als ik verleden tijd, "heer Adams beweerde. Legde hij uit aan het Hof die hij schreef de namen binnen de "drum kaart", maar hij kon niet, eens met de heer Gyles hij kon hebben uitgegooid het. Mijnheer Gyles beweerde dat zou al een "buitengewone zaak te doen" vindt u begreep hij de "kans" heer koning zou hem vervolgen. " U bent net produceert problemen omhoog terwijl je samen bent niet u heer Adams?"vroeg hij. De heer Adams verklaarde dat hij was niet. Mijnheer Gyles vroeg hem voor zijn uitgave van een handel die met de koning van het heer eens de draw - plaatsgevonden en wanneer het groeide uit tot duidelijk naar de heer King hij was uitgesloten van uw winsten. Hij zei dat hij deed niet herinneren uitdrukken "shit blijkt, run ik een heleboel lottos" en niet herinneren maken gebruik van de woorden "Ga en zie een f *** ing advocaat". "Ik zou niet hebben gezworen." Hij gaf toe dat hij was niet willen vooruit bekijken heer koning na de jackpot tekent. Eerder op dinsdag, de Hof docket geluisterd naar de heer Adams een be?digde verklaring met betrekking tot het scenario hij ervaren georganiseerd volgens twaalf met de "eenmalige" teams buiten het huis het normale syndicaat - een groep die het Hof heeft geluisterd naar geweest "hardcore" leverden. Dit gezegd zijnde dat met heUGG Outlet Parist vak getuige op dinsdag hij dat toegegeven was niet exact. Mijnheer Gyles plaats om de heer Adams hij ervaren "specifiek gevraagd met betrekking tot de eenmalige syndicaten" en stelde hij ervaren "wilde ten onrechte nadruk" de hoeveelheid die hij ervaren uitgevoerd in 2016. "In simpele feit, kon zijn er 1 of 2." De heer Adams beantwoordt: "Kan zijn er zeven" - die mijnheer Gyles opge?ist, "dat is niet twaalf." De heer Adams toegegeven dan de bepalen genoteerd tijdens de be?digde verklaring vergiste. "Als ik 12 vermeld dan het zou helemaal verkeerd." Mijnheer Gyles set hem hij opgemerkt de bovenste bepalen aangezien het absoluut was "goed in uw geval" en het was ook "nuttig naar uw zaak" om aan te trekken een lijn tussen de syndicaten en ook de frequente twaalf medewerkers, waarvan de heer King een lid was. De heer Adams geweigerd de aanbevelingen. De rechtszaal lezen op maandag het "eenmalige" team heer koning gewoon uitgesloten omdat de heer Adams had niet in geslaagd om te spreken met hem om te bepalen als hij nodig had om deel te nemen. In plaats daarvan werd hij geassocieerd met een onafhankelijke groep die ook gewonnen door de zeer dezelfde misschien 5 tekUGG Classique enen - maar dat enkel heer koning recht op uitbetaling van $13.70. Mijnheer Gyles gemeld op maandag heer koningen van collega's ervaren geprobeerd om een "ring hek" dicht bij de succesvolle syndicaat zodat ze deed niet het elimineren van ongeveer 200.000 dollar elke single van hun winsten. De 2,7 miljoen dollar is bevroren in afwachting van het resultaat over de zaak. Het luisteren naar opbrengsten.
Publicité

MessagePosté le: 18/10/2016 07:42:42    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Cafe-Med.net Index du Forum -> Pour Les Nouveaux Membres -> Règles Générales Toutes les heures sont au format GMT
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation