Cafe-Med.net

om aan te passen voor de hoogte

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Cafe-Med.net Index du Forum -> Pour Les Nouveaux Membres -> Règles Générales
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Banning
Actif
Actif

MessagePosté le: 14/09/2018 07:56:48    Sujet du message: om aan te passen voor de hoogte Répondre en citant

De volgende keer dat je jezelf met iemand vergelijkt, stop dan even en analyseer hun situatie. Werken ze op dezelfde uren als jij? Heeft Nike Air Pegasus 83 Mujer u hetzelfde aantal kinderen? Hoeveel bijdraagt ??hun partner aan hun werklast? Hoeveel geld verdienen ze? Die laatste vraag is ook Adidas Tubular Damen belangrijk - we hebben misschien hetzelfde aantal uren per dag als Beyoncé, maar ik heb zeker niet het geld dat ze heeft om bepaalde taken aan anderen te delegeren, zoals schoonmaken, koken, afspraken en schema's organiseren. (Serieus, weet je hoe vaak ik wenste dat ik een persoonlijke assistent had? Hoe ongelooflijk zou dat zijn?) Dus misschien, misschien is het misschien de 24 uur van Beyoncé iets vrijer, productiever en creatiever dan die van ons.

Onthoud ook dat sociale media een hoogtepunt is. (Ik heb je onlangs een kijkje gegeven in het niet-zo-perfecte achter de schermen van mijn Instagram-feed.) Wat je ziet, is het beste van het leven van die persoon, vooral in de feeds van bloggers, waar Nike Air Max 95 Mujer het niet alleen ons persoonlijk leven is je kijkt naar, maar een merk. Het punt is dat fitness niet perfect is. Niemand doet het allemaal.

Dus vandaag, in de geest van het delen van dat achter het gordijn, kijk ik naar het leven van een fitnessprofessional, ik wil jullie vertellen wat het "alles" is: het gaat nu niet goed met me.

Terwijl Baby T nog steeds te weinig is om een ??run te maken in de Bugaboo Runner (ja, zelfs met al zijn squoodgy brokken, de offici?le leeftijd voor baby's in dit model is 9 maanden), kan hij nog steeds genieten van wandelen met mama. Hij was ook mijn hulpje in de workoutfoto's hieronder (nou ja, zijn kleine babyvoeten zijn afgebeeld). Wat echter geweldig is, is dat de grote broer Roman nog steeds schuw is van de maximale gewichtsgrens van 37,5 pond, dus terwijl ik wacht tot Baby T weer wat meer Adidas Adilette Slides Donnagaat opnemen, kunnen Roman en ik een of ander een bonding-tijd krijgen tijdens runs!

Wat maakt de Bugaboo Runner anders?
Dit is niet jouw gebruikelijke lopende wandelwagen. Enerzijds, als u al een van de vier modellen van Bugaboo bezit - de Bugaboo Bee3, Bugaboo Cameleon, Bugaboo Buffalo en Bugaboo Donkey - hoeft u alleen maar het Bugaboo Running-chassis te kopen. Die modellen klikken precies op hun plek op het Runner-frame.

Er is een gemakkelijk, aanpasbaar stuur (dat je in actie zult zien tijdens de hurkende gang die je in de onderstaande training ziet). Het maakt het super eenvoudig om aan te passen voor de hoogte, evenals een snelle overgang als meer dan een ouder of verzorger het gebruikt.

Het heeft een geweldige vering (ik was onder de indruk van hoe soepel de rit was op sommige van de hobbeliger paden in Prospect Park)Adidas Zx 700 Mujer en het heeft een vast voorwiel. Nu heb ik al wandelwagens gebruikt die de mogelijkheid hebben om te schakelen tussen een draaibaar en een vast voorwiel, maar ik moet toegeven dat ik me een beetje zorgen maakte over het gebruik van iets met alleen een vast voorwiel. Je kunt nog steeds een scherpe bocht nemen (weet je, zoals in de deur van een café om koffie te pakken), maar je moet op het stuur drukken om het voorwiel van de grond te tillen, dus de achterwielen doen het draaien . Het was even wennen. De oppas van de jongens aarzelde, maar het feit dat haar en de favoriete speeltuin van Roman met de beste froyo-plek op 15 minuten lopen ligt, betekende dat ze het probeerde. Ze zei dat het haar drie hoeken kostte om het onder de knie te krijgen. ??

De stoel past zich aan van rechtop zitten, helemaal terug naar volledig achterover Adidas Zx 750 Mujer liggend, als uw kleine persoon lekker een dutje doet terwijl u rent.

En het beste van alles (ik ben dol op dit onderdeel), je kunt het gebruiken met de stoel naar je toe gericht! Ik hou hiervan! Ik rende toen Roman klein was en tuurde door het raamgedeelte, of besefte niet dat hij ernstig chagrijnig / verveeld was totdat hij begon te huilen. Baby kunnen kijken terwijl je rent is een game-wisselaar! En kijk hoe eenvoudig het is - ik heb deze video van 15 seconden op Instagram geplaatst (je weet dus dat het minder dan 15 seconden kost om de stoel om te draaien!)
Publicité

MessagePosté le: 14/09/2018 07:56:48    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Cafe-Med.net Index du Forum -> Pour Les Nouveaux Membres -> Règles Générales Toutes les heures sont au format GMT
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation