Cafe-Med.net

de laatste woordkeuze te maken. In de huivering

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Cafe-Med.net Index du Forum -> Pour Les Nouveaux Membres -> Règles Générales
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
xiaohdesd
Actif
Actif

MessagePosté le: 12/10/2016 03:18:07    Sujet du message: de laatste woordkeuze te maken. In de huivering Répondre en citant

et was terreur. Pure, onmiskenbare terreur. In het geval de kreten van Warriena Wright klonk, door middel van een audio-opname, in de rechtszaal Brisbane Supreme op dinsdag, de koelen tape resterende absoluut vertrouwen de 26-jarige was in Moncler Pas Cherde zorg voor haar leven uit de juiste tijd voordat ze ondergedompeld tot haar dood met het balkon van Gable Tostee de 14e grond gouden kustlijn condominium. De stem van Tostee, die ervaren, binnen de opnamen uitgevoerd op maandag, verscheen zo relaxed en rationeel, snel draaide. De kroon eerder betoogd kan het grootste worden bedoeld als bedreigend en eng. Getuige, nadat de getuige op dinsdag getuigde dat er een ding dat verschillend over deze kreten was. Ze had zijn niet alleen gemeenschappelijke kreten, in overeenstemming met James Evans, die de Avalon woningen was voorbij toen Ms Wright viel vanaf de 14e verdieping balkon met het condominium behorend tot Tostee op 8 augustus 2014. "Het was niet alleen een standaard schreeuw. Het absoluut was een doodsbang schreeuwen,"getuigde hij. Toen hoorde hij wat hij aangeduid als "een enorme knal". Minuten later merkte hij een persoon later ontdekt als Tostee joggen met het appartement op de voet. Nick Casey, een kapper, was een vriend in het appartement twee bereiken onder die behoren tot de Tostee, toen hij hoorde de kreten voor ondersteuning niet voorbij gaan. Toen hij ging op het balkon en scheen, zag hij een meisje zichzelf te verminderen over de balustrade. "Ik heb geluisterd naar haar zeggen, 'Ik moet naar huis te gaan'. Ik lees haar zeggen: 'help' en op dat moment die ik zei tegen haar, 'Ga terug binnen' en het duurde niet erg lang na dat ze viel." Mijnheer Casey's kan misschien goed gebeuren als de finale voice Ms Wright allen tijde gehoord. "Ze viel meteen afgelopen in die had ik al staande op het balkon en ricocheted uit verschillende balkons onder ons en opgeslagen op de kop op de grond," zei hij. Gable Tostee is op proef in Brisbane Supreme rechtszaal na pleidooi niet verantwoordelijk aan Ms Wrights moord. Beeld: AA Doudoune Moncler 2014P Image/geleverd door Queensland Supreme CourtMs Wright, 26, daalde tot haar ondergang met het balkon van Tostee de 14e verdieping appartement. De audio-opname uitgevoerd voor de jury op maandag en dinsdag zijn gonna be een cruciale overwegen de jury uitzoeken ongeacht of hij verantwoordelijk voor de moord is. De kroon heeft gepleit dat Ms Wright zo bang van haar alledaagse leven was, dat toen Tostee vergrendeld haar op zijn balkon, spoedig na het weigeren toe te staan haar ga weg zijn appartement, ze voelde ze had geen andere andere keuze maar te vluchten door klimmen meer dan het balkon. Zij betogen dat is moord. Tostee de raadsman, alzo, heeft betoogd dat de keten van oorzakelijkheid kwam ten einde toen hij haar uit binnen het balkon vergrendeld. Het zal wellicht zo veel als de jury de laatste woordkeuze te maken. In de huiveringwekkende tape werden gespeeld op dinsdag vroeg in de ochtend, is Tostee naar geluisterd te dreigen de jongere Nieuw-Zeelander, die hij ervaren blijkbaar dreven met drank in zijn appartement, zodra ze gematched op dating app Tinder. Opnamen uitgevoerd op maandag bekendgemaakt Ms Wright was dronken en soms gewelddadig in de richting van Tostee, maar aangezien de nacht droeg op, ze blijkbaar verscheen in angst voor haar dagelijks leven, hem van de leningverstrekking aan laat haar gaan eigenschap. "Je verdomme psycho. I 'm gonna inschakelen die u gaat, ben ik waarschijnlijk te dwalen u uit de buurt van dit appartement, net hoe je bent, "zegt hij. "Je bent niet kDoudoune Moncler Homme Pas Cher Gloss Quilted Noir unnen verzamelen alle bezittingen. Ik zal met de deur gooien op je. Gaat u niet te slepen om het even wat of ik zal u knock-out. Ik zal u kloppen de f *** uit. Heeft een inzicht in? Men heeft een inzicht in?" Hij schijnbaar verbeteringen zijn hoofd, aan de andere kant, feuding zodat haar ga weg na een gedempte handgemeen waarbij van het paar. "Neen, no, no, no," Ms Wright is om voortdurend te schreeuwen, in koelen bloed stremmen schreeuwt naar geluisterd. "Ik wil gaan van huis. Gewoon zodat ik ga verblijf." "Ik zou, maar u bent geweest een vervelende vrouw," antwoordt hij. Warriena Wright en Gable Tostee binnenkant van zijn 14e verdieping Surfers Paradise appartement enkele uren voordat ze viel op haar dood. Foto:
Publicité

MessagePosté le: 12/10/2016 03:18:07    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Cafe-Med.net Index du Forum -> Pour Les Nouveaux Membres -> Règles Générales Toutes les heures sont au format GMT
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation