Cafe-Med.net

ende aanval. Het conflict heeft ook verhinderd dat belang

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Cafe-Med.net Index du Forum -> Pour Les Nouveaux Membres -> Règles Générales
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
xiaohdesd
Actif
Actif

MessagePosté le: 05/10/2016 06:46:42    Sujet du message: ende aanval. Het conflict heeft ook verhinderd dat belang Répondre en citant

Waarschuwing: Grafische artikelen. Boom! 'Stop de bombardementen nu om de reden dat ik wil bladeren.' Men zou de tekst van de zeven-jarige meisje, Bana Alabed, die heeft zijn tweeting voor de twee voorafgaande maanden met betrekking tot de horror van het leven in een Syrische oorlogsgebied. "Waarom zal u doden ons. Bent u momenteel gek? Bana is geen bombardementen Vergeet niet om,"schreef omdat de bom ontploffing lopende. "Ik ben zeer bezo
Doudoune Moncler pas cherrgd dat ik vanavond zullen sterven. Deze bommen (sic) zal me nu vernietigen. "Ik wil leven net als de kleintjes van Londen. Geen bombardementen!" In een zeer online video die ze om social media geplaatst, kon Bana worden opgetekend, "bidden voor (haar) soul", zoals explosies afgaan van buitenkant haar huishoudelijke woning. Voor Bana, die nog niet voldoende oud te herinneren levensduur verstoken van oorlog, is het net als elke andere dag in Syri?. Bana, haar moeder Fatemah, 26, en haar twee jeugdige broers - zijn te midden van ongeveer 275.000 burgers gevangen in de rebel-gehouden stad van Aleppo, vooral omdat het blijft gebombardeerd door troepen van de Syrische autoriteiten, alsmede hun Russische bondgenoten. Kunnen zij niet in staat om weg te gaan het zo geplaagde stad vanwege het feit wegen zijn onder voortdurende aanval. Het conflict heeft ook verhinderd dat belangrijke bronnen zoals voedingsmiddelen, gas, water en medicatie krijgen naar de metropool. In één van de Bana video tweets, ze zullen worden bekeken beschermend holding haar vingers over haar kleine broer van de oren, als bommen buiten het huis vallen en hij huilt. "Ik hoop dat deze oorlog zal worden als (a) dinosaurus... de eerdere," Bana schreef. In een extra clip, ze toont haar volgelingen wat destijds haar Speeltuin maar is nu een stapel van puin en puin. "Dit is onze gebombardeerd werf. Ik Profiteer van te spelen op het, nu nergens uit te voeren,"zei Bana. Bana, met alle inschakelen van haar moeder, begonnen tweeting op 24 September met een fundamentele boodschap: "Ik zal moeten vrede". Gezien het feit dat dan bieden de 2 van deze fragmenten van leven binnen de werelds meest risicovolle positie en foto's met het bloedbad. Fatemah gemeld dat het doel van de tweets was om aan te geven van de verschrikkingen van Aleppo - die haar jongeren van de typische jeugd heeft beroofd. "Slapen wanneer u naar de val bommen luisteren kunt, ik zal tweet morgen als we hebben geleefd," Fatemah onlangs schreef. " 100 kinderen KILLED IN Chaussure Moncler 10 dagen jonge kinderen zoals Bana en haar broers zijn eigenlijk slachtoffers met de oorlog in Syri? omdat de gevechten uitbrak in maart 2011. Meer dan 400.000 mannen en vrouwen zijn al gedood tijdens het conflict sindsdien. En het verlies van leven tol gewoon blijft klimmen. Aleppo is getuige geweest van honderden meer en meer mensen gedood om de reden dat ineenstorting van de Verenigde Staten van Amerika en de Russisch-bemiddelde staakt twee maanden terug. VN-commissaris voor de rechten van de mens die Zeid Ra'ad Al Hussein mDoudoune Moncler 2014 inachtend de "afschuwelijke lawine van geweld en vernietiging" in oosten van Aleppo, uitdrukken van honderd kinderen werden gedood uit de vorige tien keer. Gegaan, vergelijkbaar met die. De gelijke van de vijf belangrijkste faculteit klaslokalen van kinderen eindigde resterende levenloze zoals Syrisch en Russische oorlogsvliegtuigen ge
Publicité

MessagePosté le: 05/10/2016 06:46:42    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Cafe-Med.net Index du Forum -> Pour Les Nouveaux Membres -> Règles Générales Toutes les heures sont au format GMT
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation