Cafe-Med.net

doen herleven als online sequentie. 'All My Children' Star

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Cafe-Med.net Index du Forum -> Pour Les Nouveaux Membres -> Règles Générales
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
xiaohdesd
Actif
Actif

MessagePosté le: 29/09/2016 02:22:13    Sujet du message: doen herleven als online sequentie. 'All My Children' Star Répondre en citant

Agnes Nixon, die dit soort reiniging soap opera's als "All My Children" en "One Daily life om te leven", is overleden, vertelde haar dochter Cathy Chicos ABC informatie. Chicos genoemd dat de televisieproducent overleed op woensdag vroeg in de ochtend voor een resultaat vaUGG Outletn haar gevecht met de ziekte van Parkinson kwaal plus een nieuwe lijn. Ze was 93. "One Life to Live" en "Al mijn jonge kinderen," beiden even gevestigd in fictieve Pennsylvania voorsteden, genoot lange runs op ABC. "One Daily life to Stay," die deels meerkamp draaide de heer familieleden, werd uitgezonden van 1968 tot 2012. "Al mijn kleine kinderen," die beroemde ster Susan Lucci als Erica Kane, uitgezonden vanaf 1970-2011. Allebei van die waren worden daarna doen herleven als online sequentie. 'All My Children' Star Susan Lucci op Lifetime, bezetting beelden: ' All My Children'' s Erica Kane uit de jaren Nixons overdag schrijven credits ook geboden CBS' "Guiding Light" en NBC is "Een andere wereld." Ze behaalde een Daytime Emmy voor life time achievement in 2010. Nixon was net klaar met een memoires, "My Daily life to Dwell,", die volgens de planning moet worden geproduceerd in januari maken. Lucci geplaatst een foto van zichzelf met Nixon op Instagram woensdag, crafting, "Ik ben verwoest om te begrijpen dat we Agnes heb verdwaald. Ik haar aanbeden en bewonderd haar-- en ik ben haar eindeloos dankbaar! Mei misschien dit levendigste en mooiste van meisjes rusten in vrede." Bob Iger, Voorzitter en CEO van de Walt Disney Corporation, die eigenaar is van ABC, verklaarde: binnen een verklaring, "het is die heeft een flinke coronaire hart ik treuren het doorgeven van televisie pionier Agnes Nixon, iemand I 'd been trots gewoon Bel een collega. Agnes effecten op de overdag televisie en pop cultuur is onmiskenbaar. Ze was de 1e om kampioen van maatschappelijk relevante thema's, UGG Bambiniplus de steden en mensen die Agnes naar levensstijl bracht een onuitwisbaar stempel op tv die kan worden herinnerd voor goed weggaan. Namens Walt Disney en ABC wil ik ons diepste medeleven aan haar verwanten toenemen." online reeks. 'All My Children' Star Susan Lucci op Lifetime, bezetting beelden: ' All My Children'' s Erica Kane uit de jaren Nixons overdag schrijven credits ook geboden CBS' "Guiding Light" en NBC is "Een andere wereld." Ze behaalde een Daytime Emmy voor life time achievement in 2010. Nixon was net klaar met een memoires, "My Daily life to Dwell,", die volgens de planning moet worden geproduceerd in januari maken. Lucci geplaatst een foto van zichzelf met Nixon op Instagram woensdag, crafting, "Ik ben verwoest om te begrijpUGG Donna en dat we Agnes heb verdwaald. Ik haar aanbeden en bewonderd haar-- en ik ben haar eindeloos dankbaar! Kan misschien dit livel
Publicité

MessagePosté le: 29/09/2016 02:22:13    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Cafe-Med.net Index du Forum -> Pour Les Nouveaux Membres -> Règles Générales Toutes les heures sont au format GMT
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation