Cafe-Med.net

Portugal tröja Guardiola Sterling ett

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Cafe-Med.net Index du Forum -> Pour Les Nouveaux Membres -> Règles Générales
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
billigafotbolbuy
Novice
Novice

MessagePosté le: 19/09/2016 01:52:36    Sujet du message: Portugal tröja Guardiola Sterling ett Répondre en citant

Skurkar på BBC expertutlåtande är Aguero ögonen Guardiola Messi, Iniesta Manchester Stirling är - detta är innan den ofattbara vyn. När allt kommer omkring, Manchester array med Silva, Nuoli Tuo, inom Debu Lao, liksom inom det nya stödet Sa, Gundogan, Stirling svårt att vända när "Iniesta." Men Stirling är bra på dribblingar, energisk, kan öka tempot i revbenen, vingen, som är den gamla vita funktioner.
Guardiola låta en meddelande förvirrad geni uppståndelse
Tillbaka i sommaren EM. Englands gruppmatchen mot Ryssland, Wales gruppen matchen, Stirling spelade riktigt stinker, är fans av hån och övergrepp, och även fans i online crowdfunding lanseringen
planerar att höja 200 pounds och skicka hem honom. Gruppmatchen mot Slovakien, Hodgson övergav Stirling. 21-åriga Manchester City talang redan desorienterad.
Vid denna tid, gav Portugal tröja Guardiola Sterling ett textmeddelande. "Så länge som du är under befäl av min effektivitet, kommer jag kämpa för dig. Tittade upp, lugn, oroa dig inte, jag vet att du är mycket bra spelare i min plan, kommer du att spela en mycket viktig roll."
Guardiola SMS, göra Stirling upphetsad. Melon vacker och inte gå tillbaka till sin taktiska system är verkligen en stor grad av frihet att Stirling och spelutrymme. Pellegrini taktiska system, är Stirling fixerad till kanten,real madrid tröja barn fullback intrasslade med varandra, melon vacker Stirling kräver mer rörelse, mer samverkan, från luften när HALVBACK och fullbacken, är en ribba sektion för att hitta ett genombrott. Det finns Debu Lao, Silva, Aguero samordna Stirling spelas som en anka. Manchester United tröja barn Säsong fyra matcher (tre matcher i Premier League, Champions League kvalmatcher 1), bidrag Stirling 2 mål, 3 assist, vet du de senaste 22 matcher förra säsongen, han var direkt inblandade i fem mål!
"Tror du att jag kan höja sin nivå i en och en halv månad? Tro mig, kände han nu kärleken. När spelarna känna kärlek och tillit han kommer att bli fler liv," Guardiola förklarade varför Stirling utbrott "min roll? rekommendationer spelare springer till en rimlig position kan du få bollen mer, att hitta tom när.", säger Barcelona tröja Guardiola. Melon stilig taktiska system, är deras förtroende och beslutsamhet nyckeln till enastående prestanda Stirling. Hart, är Guardiola en mardröm, men för Sterling, är Guardiola att ändra sin välgörare ......

För dessa fans, eftersom det finns en hel del lag, vissa människor samlar sina skjortor kul. Så http://www.billigtfotbol.com Det är ett bra ställe att samla!

MessagePosté le: 19/09/2016 01:52:36    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Cafe-Med.net Index du Forum -> Pour Les Nouveaux Membres -> Règles Générales Toutes les heures sont au format GMT
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation